dimecres, 10 de març del 2010

Començar la setmana ......amb neu !!!




Aquest dilluns 8 de març , en Pep ens va fer un truc a les set i cinc del matí per dir-nos que a la nit havia nevat. No ens ho podíem creure !!!!!Quin paisatge tan preciós!!!!!




Ens vam llevar molt d´hora i vam enllestir més ràpid per sortir a tirar-nos fotos i poder anar cap a cole a peu i continuar fent-nos fotos.


Al migdia va posar-se a nevar més però cap a l vespre va ploure i la pluja va fondre la neu que havia caigut, no tota però força.


En Pep , previsor com és , va netejar la rampa del garatge i les escales per evitar que és glacés i que no poguéssim sortir l´endemà.




Aquí a Sant Celoni vam tenir més sort que a d´altres llocs de la comarca de la Selva o del Baix Empordà, no tan lluny de casa. Allà la nevada va fer caure torres d´alta tensió i , hores d´ara, encara molta gent no té llum.




El mateix dilluns a la nit, el pavelló de Sant Celoni es va convertir en un refugi per a allotjar unes 4oo persones de 3 trens que s´havien quedat encallats per problemes a la catenària. Vaig arribar-m´hi per veure si podia donar un cop de mà i amb la gent de l´Erol, vàrem descarregar les colxonetes del gimnàs de La Salle que varen servir d´improvisats matalassos. Vaig demanar-li a la Roser, la meva cosina que està a Creu Roja , si calia emportar-me algú a casa i la Bàrbara de Massanet de la Selva i embarassada de 6 mesos i mig va dormir a casa nostra . No es trobava massa bé després de tantes hores al tren i del fred que havien passat.




Avui he rebut un missatge d´ella agraint-me tot el que vam fer per ella , i és que segurament molts haurien fet com nosaltres.




Adjunto fotos dels petardos amb la nevada i de casa.


2 comentaris:

  1. Jo també vaig acollir a una noia de Cardedeu que no podia tornar a casa...O això ens va fer creure! No he rebut cap mail d'agraïment però sabem que es diu MartaSanchez i que és fisio.

    ResponElimina
  2. Hola família Trap!! Sóc la Marta Sànchez,la jove que el dilluns passat va ser acollida pel simpàtic matrimoni Closa-Casadevall.La veritat és que em vaig sentir molt a gust a casa seva i penso que potse repetiré!!!
    Per cert,m'agrada molt el vostre blog, no sé com es fa però tambéem faré seguidora vostra!
    Un petó

    ResponElimina